Halfgevorderden training

Je kunt al dertig minuten hardlopen onafgebroken volhouden, maar je weet dat je meer kunt. Je wilt je grenzen verleggen, je conditie verbeteren, of je zoekt de stimulans van lopen in een groep, dan is de Halfgevorderden cursus iets voor jou.

Rooster Half gevorderden Sept. 2018

Inschrijven doe je door onderstaande linkjes te volgen: je betaalt dan met iDeal via onzer zuster site van Hardlopen Amsterdam.

locatietrainingtijdstipstartduurprijstrainerStartpunt 
VijfhuizenHalf gevorderddonderdag 19:3006-09-1815 weken150,-Jacomien BakkerDorpshuisinschrijven
HoofddorpHalf gevorderdmaandag 19:3003-09-1815 weken150,-SimonWil. Alexander Zwembadinschrijven
HoofddorpHalf gevorderd Niveau Iwoensdag 20:0005-09-1815 weken150,-ReneWil. Alexander Zwembadinschrijven
HoofddorpHalf gevorderd Niveau IIwoensdag 20:0005-09-1815 weken150,-SimonWil. Alex. Zwembadinschrijven
Haarlem HaarlemmerhoutHalf gevorderd Niveau Iwoensdag 19:3005-09-1815 weken150,-info volgt nogbij tennisclub Eindehoutinschrijven
Haarlem HaarlemmerhoutHalf gevorderd Niveau IIwoensdag 19:3005-09-1815 weken150,-Maartenbij tennisclub Eindehoutinschrijven
OverveenHalf gevorderddinsdag 19:3004-09-1815 weken150,-JoséTennisclub WOCinschrijven

Inschrijven doe je door bovenstaande de linkjes te volgen: je betaalt dan met iDeal via onzer zuster site van Hardlopen Amsterdam.
Wil je instromen? neem dan contact op!

*via de locatiezoeker van Hardlopen Amsterdam kun je de trainingen bij jou in de buurt vinden.

Fit en gezond door hardlopen

Tijdens de cursus zul je merken dat hardlopen leuk is. Al na enkele keren gaat je conditie met sprongen vooruit en je lichaam, maar ook je geest verandert positief. Hardlopen is dé activiteit om calorieën te verbranden, waardoor spiermassa toeneemt en de hoeveelheid vet in het lichaam vermindert. Je zult merken dat je voedingsbehoefte verandert. Je krijgt vaak minder zin in ongezonde dingen, zoals vette snacks, en juist meer zin in gezonde voeding, zoals fruit en groenten. Maar wees wel alert op het compensatiemonster! Want als je meer gaat trainen dan krijg je ook meer trek.

Inhoud van de cursus

In de cursus train je in een groep onder leiding van een trainer die jullie gedurende 15 weken anderhalf uur per keer zal begeleiden. Daarnaast krijg je een hardloopschema mee om alleen, of samen met je hardloopmaatjes (die je ongetwijfeld zult opdoen in de cursus) te oefenen. De trainer zorgt ervoor dat dat iedereen meekomt, en geeft deskundig advies over looptechniek, ademhaling, blessurepreventie en een gezonde levensstijl. Of het jouw doel is om je conditie te verbeteren of een gezondere levensstijl: je streeft met elkaar naar het behalen van dertig minuten hardlopen en dat bindt!


Doe jij ook mee met de halfgevorderden-training?